úterý 15. listopadu 2011

Diamond cup - 2.ročník

Vážení manažeři, nějak se mi smazala pošta,kam ste mi posilali přihlášky. Některé z Vás si pamatuju a vím, že ste měli zájem, ale určitě bych na někoho zapomněl. Napište mi tady do komentařů název týmu a ligu, kterou hrajete. Díky. Dneska na tom budu pracovat :)

7 komentářů:

  1. 1.tým - Otis Brno - VIII.58
    2.tým - Stříbrníky - VIII.58
    3.tým - Past 26 - VIII.57
    4.tým - HC Chemopetrol Litvínov HA - VIII.55

    OdpovědětVymazat
  2. HC Cheza Nepomyšl- VIII.58

    OdpovědětVymazat
  3. tak ještě 2 nebo týmy musim poladit :) o víkendu bysme mohli losovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ještě jeden a mužem to rozjet, dáme to v 8 týmech, aspon to nebude tak dlouhy,.

    OdpovědětVymazat
  5. 8.tým: Spartička Praha (ahoj, mám chvilku. Tak já si jen naplánuju zápasy dle rozpisu a bude. Aspoň tak Vám pomohu :-) ) Přeji hezký den v ČR

    OdpovědětVymazat